Sunday, November 14, 2010

outing ! N say sorry 2 PUTRI SHUHADA

huhu...best gile arinie kuar ngan fara,azeem dan anis...kiteorang g OU! taw kan OU 2 kat manee?hee~ bile dah sampai kat OU 2,jalan2,sampai dah pening aku,asyik2 tempat yang same jehh...huhu.=) sbnarnye kiteorang nak cari mcd..upenye dah ttup...rasenye nak renovate kot.. HAHA!.. then kiteorang trus g kat tmpat karoke!!siyes!!nasib malang betol kat c2! kene marah dengan pakcik 2! huh !=,= rase nak lempang jeh dye!HAHA!mmg best sgt kene mara2...=D thank youuu 2 pakcik KAROKE 2!=)  neway! SUARE KO AZEEM MEMANG SANGAT2 SEDAP DOH! AKU X TPUU!JUJO!!=) then kiteorang g makan kat HR kat kampong baruu...perrrghh!!mmg sedap abis lahh kat c2....dah lah murah..puas kott!!huhu.... happy ngan korunk!! sory gamba mmg x amik langsung..sbb kamera x bawak...n hp plak btri kong!hahah

to PUTRI SHUHADA! sorryy sangat2 aku x ajak ko kuar...mmg x teringat pon dohh..siyess..bukan sengajee...bile kiteorang dah sampai OU baru teringat ko!!....soryyy sangat2...aku harap ko dah x tacing ngan aku...nnt sape nk kaco aku mlm2 bute nnt,n tmn kan tmn ag...x mo lah majok2 ye PRINCESSS!!!haha!
iloveyouuu~ nntkang dah x comel da....=)

No comments:

Post a Comment